preloader
۰۲۱-۵۷۸۱۴

ماموریت ما حفاظت از

ماموریت شماست.

در دنیای دیجیتال امروز، امنیت اطلاعات اهمیتی حیاتی دارد. سایسک با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات، از جمله دوره‌های آموزشی تخصصی، پشتیبانی و نگهداری شبکه، خدمات SOC، تست نفوذ، نصب و راه اندازی آنتی ویروس، امنیت سایبری شما را در دنیای آنلاین تضمین می‌کند. تیم متخصص و مجرب سایسک با دانش روزآمد و سابقه درخشان در ارائه خدمات امنیت سایبری به شرکت‌های مختلف، تعهد به حفظ امنیت اطلاعات شما را دارد. با سایسک، آسودگی خاطر را تجربه کنید.

کسانی که به ما اعتماد کردند

با بیش از یک دهه فعالیت در پروژه‌های امنیت شبکه

فعالیت در پروژه‌های امنیت شبکه به عنوان یک حوزه حیاتی و مهم در عصر دیجیتال از اهمیت بسیاری برخوردار است. با پیشرفت تکنولوژی، تهدیدات نیز پیچیده‌تر می‌شوند؛ بنابراین، متخصصان امنیت شبکه ما با بیش از ۱۰ سال سابقه در این حوزه، در کنار بروز بودن و آشنا بودن در زمینه مبارزه با تهدیدات جدید، برای حفظ امنیت سازمان‌ها و اطمینان از ادامه فعالیت‌های آنها در تلاش می باشند.

0

سال سابقه فعالیت

0

پروژه موفق

0

شعبه بین المللی

تکنولوژی روز دنیا در دستان شماست

راهکارهای
ضد باج افزار

ارائه راهکارها و محصولات تخصصی با تمرکز ویژه‌ بر شناسایی و دفع حملات باج افزاری یکی از ماموریت‌های اصلی ما در سایسک می‌باشد.

شناسایی
حملات پیشرفته

شناسایی حملات پیشرفته و هدفمند یکی از چالش برانگیزترین عملیات دفاع سایبری می‌باشد. سایسک با در اختیار داشتن تیم حرفه‌ای از متخصصان امنیت سایبری می‌تواند در این مسیر همراه شما باشد.

مدیریت
سطح دسترسی

با افزایش ریسک حملات سایبری نیاز به مانیتورینگ و کنترل دسترسی‌های سطح بالا افزایش یافته است. سایسک از اولین شرکت‌های ارائه دهنده راهکارهای PAM در ایران می‌باشد.

مرکز
عملیات امنیت

مرکز عملیات امنیت (SOC) را نمی‌توان با یک یا چند محصول معنی کرد. بلکه نیاز به دانش فنی بالا و محصولات متنوع مطابق با نیاز سازمان دارد. سایسک از مرحله اجرا و آموزش تا پشتیبانی SOC می‌تواند همراه شما باشد.

مشاوره و پشتیبانی
امنیت سایبری

مشاوره و پشتیبانی امنیت سایبری نیاز به افرادی دارد تا درک بالا و به روز از حملات جدید و روش‌های دفع آنها داشته باشند. تیم فنی سایسک همواره آماده ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی به سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌باشد.

امنیت سایبری در دنیای امروز

به روزترین اخبار و اطلاعات دنیای امنیت سایبری را در اینجا بیابید

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.